ORGT - Reobertura d'oficines i ampliació de l'atenció telefònica
Dissabte, 10 d’octubre de 2020
Reobertura esglaonada d'oficines i ampliació de l'atenció telefònica.
Amb la finalització de l’estat d’alarma decretat pel Govern de l’Estat, es va procedir a la reobertura esglaonada de les oficines de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT).
L’ATENCIÓ AL CONTRIBUENT ES FA A TRAVÉS DELS CANALS SEGÜENTS:
- TELEMÀTIC
- En aquesta pàgina podeu fer-hi tots els tràmits, com també presentar escrits a través del registre telemàtic.
- També disposeu d’un formulari amb el qual podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per oferir-vos tot el suport que necessiteu.
- També podeu demanar que us contestem per correu electrònic per ajudar-vos a fer tots els tràmits.
- TELEFÒNIC
- Podeu consultar els telèfons de l'oficina gestora del vostre municipi.
- Podeu trucar als telèfons call center 932 029 802 i 932 029 805.
- PRESENCIAL
- Per rebre atenció presencial a les oficines que disposa l'Organisme, cal demanar-la amb el tràmit de cita prèvia.
- Relació de les oficines http://orgt.cat/oficines amb cita prèvia.