Com contactar amb el teu CAP

Dijous, 5 de novembre de 2020

El teu CAP respon, si ens necessites, contacta'ns.

Horari d'atenció telefònica, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.

Per internet:

  1. Envia un missatge a través del web de programació de visites lcs.gencat.cat. Un professional del CAP et contactarà per telèfon.
  2. Envia una eConsuta al teu professional sanitari de referencia a través de La Meva Salut. Es posaran en contacte directament amb tu.

Per telefon:

  1. Truca a la central de trucades 933 268 901. Un professional del CAP et contactarà per telèfon.
  2. Truca al teu CAP. Et donaren la resposta més adequada a les teves necessitats.
  3. Fora de l'horari del centre, pots trucar al 061.

I si has de venir al CAP:

  • Arriba a l'hora de la visita, no abans.
  • Vine sense acompanyant, o amb un de sol si és imprescindible.

i recorda:

  • Respecta la distància de seguretat: 1.5 m
  • Porta mascareta.
  • Renta't les mans.
Darrera actualització: 7.11.2020 | 15:02