Com contactar amb el teu CAP
Dijous, 5 de novembre de 2020
El teu CAP respon, si ens necessites, contacta'ns.
Horari d'atenció telefònica, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
Per internet:
- Envia un missatge a través del web de programació de visites lcs.gencat.cat. Un professional del CAP et contactarà per telèfon.
- Envia una eConsuta al teu professional sanitari de referencia a través de La Meva Salut. Es posaran en contacte directament amb tu.
Per telefon:
- Truca a la central de trucades 933 268 901. Un professional del CAP et contactarà per telèfon.
- Truca al teu CAP. Et donaren la resposta més adequada a les teves necessitats.
- Fora de l'horari del centre, pots trucar al 061.
I si has de venir al CAP:
- Arriba a l'hora de la visita, no abans.
- Vine sense acompanyant, o amb un de sol si és imprescindible.
i recorda:
- Respecta la distància de seguretat: 1.5 m
- Porta mascareta.
- Renta't les mans.